Five things

* Jag är ganska bra på att stänga inne mina känslor när jag har människor i närheten, just för att jag hatar att prata känslor. Allt blir så oseriöst och ingen förstår hur det egentligen ligger till.

* Det bästa som finns när man är nere är att sätta hörlurar i öronen och lyssna på hög musik samtidigt som man tränar till man knappt orkar stå längre, tycker jag.

* Jag har ingen som jag litar på till 110%, det finns ingen som vet allt om mig. Det finns ingen, jag litar inte på någon så mycket att jag bara kan släppa loss allt och berätta allt.

* Jag gråter inte ofta, vilket är bra på ett sätt. Men dåligt då det blir så att allt läggs på hög, sedan kommer en liten skitsak och bara får allt att komma. Och det är oftast på de mest olämpliga ställena också - skolan, ku, stallet, stan. Ja, ni förstår.

* Jag är väldigt lättirriterad. Minsta lilla sak kan få mig att tappa tålamodet och få ett utbrott, typ. Det är ofta på skolan jag får sitta och tänka "ta det lugnt, bli inte arg. Lugn..." typ, hah. Men vissa gånger spårar det ur på skolan också, alla i klassen kommer nog ihåg mitt utbrott jag fick på en lärare i åttan...? opss.

Sådär, nu fick ni lite personligt om mig. Fast det kanske ni redan fått? Jaja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0