Godmorgon!

Hej på er, vaknade för en timma sedan och är dötrött än så ska gå ner och träna lite och duscha så jag vaknar till! Efter det ska jag fixa mig och strax innan 13.00 kommer Jullan, ser väl vad vi gör då. Sen åker vi ju till Ella, ska rida och fixa stallet. Efter det åker vi hit igen också ska jag duscha osv. innan vi äter och efter det skulle vi kanske till ÖOR också hämtar Jullans mamma oss där 19.00 också drar vi till henne. Då ska vi ut och gå/jogga antagligen, sen sover jag hos henne och imorgon åker vi till Sudden!

Film/bilder från idag kommer antagligen sen, ska även ta med mitt USB till Jullan så kan jag ladda över bilderna från sist :) 



I will never ever let go. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0