Gött!

Hej på er!

Har varit lite dött här på sistone men aja, sitter och väntar på att kunna börja om med nya designen osv.. ;)
Men iaf, igår så var jag med Lenore och Malin på kvällen. Först var de här också snacka vi lite osv, sedan drog vi på Max och skulle köpa Lyxshake men maskinjäveln var ju sönder - som vanligt. Så då for vi på hemmakväll och köpte B&J ♥ For till Lenores mormor och tjockade, sedan kom jag hem tio, helt dyngsur då det spöregnade ute och vi åkte moppe hem, gött! 

Idag så har jag haft ont i magen hela dagen, så drygt. Men efter skolan så skjutsade pappa mig, Malin och Lenore till Ella också red jag ut med Mattu. Lilltjejen var så duktig så! Berättar mer imorgon då jag inte ska göra något då, bara slappa och göra lite på hemproven.

Nu ska jag försöka sova, godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0