Once upon a time you told me you loved me

Har sån lust att skriva ut allt, precis allt. Vad som händer, vad jag känner, varför, hur, när, var. Men jag kan inte. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Allt är bara en röra. Borde egentligen inte ens skriva det här, då alla kommer tro fel men jag gör det ändå. För jag är så less.

Idag är en av de värsta dagarna någonsin, jag har aldrig gråtit så lätt och mycket. Och jag orkar inte. Just nu vill jag bara göra inget men allt. Jag har sån lust att bara skita i allt och säga som jag känner, men jag kan inte. Jag kan inte. Jag kan inte. Jag kan inte.

Magont, tårar och depp. hejda

Kommentarer
Postat av: matilda

precis så kände jag i fredags med.. alltså visst man måste få grta men ibland är det lätt att "fastna" i det och må dåligt "för länge". Jag bestämde mig då för att "nej vafan nu får jag ta mig i kragen. imorrn ska jag rida min lilla ängel och imorrn ska ta mig fan bli en bra dag" och vad hände? Det gick faktiskt jävligt bra , hela dagen blev kung! Så fastna inte för länge i dina tårar, det försötr en bara innifrån ♥

2011-10-09 @ 19:45:14
URL: http://konjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0