Så ovärd dag!

Denna dagen har varit totalt värdelös. Vaknade och hade typ ingen röst och var dödstrött, for till skolan och lät jättekonstig för jag håller på att bli förkyld så min röst bah svek mig - inte okej.
På gympan spela vi pingis och jag blev så himla yr så jag trodde jag skulle svimma så jag satte mig på en bänk och titta på de sista fem-tio minutrarna. När jag kom hem så chilla jag framför tvn och sedan gjorde pappa och jag mat och sedan dess har jag suttit här. Sett på Sanning och konsekvens & Ponnyakuten.

Egentligen var det väl bra att denna dagen blev så slapp, med tanke på hur jag mår men känns ändå så värdelöst haha! Nej, nu ska jag dra mig ner och träna. Imorgon ska jag till Ella, ska försöka träna från marken och släppa henne. Lördag ska jag hoppa och söndag ser vi.

hahahaha, jag bjuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0