Seasons come 'n go, but I will never change 'n I'm on my way

Nu har jag gjort klart matten, läst igenom alla glosor och skrivit ner hälften av dem på spanskan, läst engelskatexten och även börjat på hemprovet. Har typ gjort klart första uppgifte och lyckades skriva ihop en hel sida, duktig jag är! Plockade också ur diskmaskinen nu innan mamma och pappa kom hem.

Har ju även tränat såklart, tog motionscykeln in till tvättstugan/duschen och cyklade i en kvart med musik i örona - så. himla. skönt! Sedan tog jag en varm dusch, najs de med. Hade tänkt städe med, men det får jag ta imorgon för nu ska jag se CSI med pappa och sedan sova.

Imorgon hänger jag med Jullan till Sudden, får se hur det blir med Ella imorgon. Far nog dit vilket fall som helst, än om jag inte rider :) Godnatt!
tur hästen är söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0