Vad är detta för gångart, lilla vännen?

Haha, så sjukt söt hon är!
Finns inte så mycket att säga om dagen, körde lite träning från marken med lilltjejen. Hon var jätteofokuserad och jag med, så efter ca. tio minuter släppte jag henne på planen istället. Hon tyckte det var skitkul och for runt och bokade och sparka bakut, sötan! Hon fick springa i ca. 5 minuter och sedan gick jag med henne lite också fick hon gå ut i hagen igen.
Har en film, om ni vill se? Ska fixa den nu :)

Imorgon vare ju tänkt att jag skulle hoppa, men jag tror jag tar det på söndag istället. Om Julia kan följa vill säga. Isf så släpper jag henne kanske på planen igen imorgon, fast längre så hon verkligen får springa av sig. Vi ser väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0