Your Name

Hej på er! 

Ska strax gå ner och städa mitt lilla rum och fixa iordning så vi får plats ikväll. Malin och hennes familj ska hit och även Rebecka och Kattis kommer och joinar oss, kommer bli askalas. Vi lär väl sitta på mitt lilla, kalla rum och tjocka oss och prata. Men först blir det ica och köpa oss varsin B&J och lite chips och dricka så vi kan tjocka på riktigt!

De kommer åtta, fast Malin kommer halv sju så då ska vi ha lite förtjockning och äta popcorn, kolla på bilder och spela bomb it - en vanlig Agnes & Malin kväll, fast förkortad på en timma. Det hinner vi nog! ;)


måste bara visa en bild på min grymt söta kopp som jag fick av mattu förra julen, så söt! Dricker te ur den så gott som varje kväll älskling, bra vaaa? ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: duja!

förstår precis hur det känns.. hoppas det ordnar sig snart, tänk på massa bra saker som Ella tex! <3

2011-10-14 @ 20:38:32
URL: http://konjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0