17 September

Godmorgon!

Klev upp för en timma sedan, har ätit frukost och suttit här och kollat på schabrak. Vill köpa typ hopp/allroundschabrak till Ella som jag kan ha när jag väl hoppar och när jag rider ut. Också ska jag se om jag hittar ett till snyggt dressyrschabrak!

Ska iaf klä mig nu och sedan ska vi till min gammelfarmor och gratta min gudfar (min farfar systers man alltså.) som fyllt 70. Sedan ska jag hinna med massa annat också. Kan ju skriva en liten to do list och se om jag lyckas följa den ;)

  • Göra matteläxa och so hemprov.
  • Städa.
  • Rida Ella.
  • Mocka.
  • Fixa hos kaninerna.

Japp, det är vad jag kommer på nu så vi ser väl. Nu måste jag snabba mig lite, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0