19 September 2011

Hej hörni!

Direkt efter skolan idag så hämtade pappa mig, for och bytte bil på hans jobb och sedan for vi till Hörnells för att kolla moppehjälm. Tyvärr fanns ingen där så vi for hem och hämtade vår bil också åkte vi in till stan, gick på Sjöbloms men där hade de ingen svart i storlek S .. Då for vi och hämtade ut mina nya linser och bokade en synkoll också gick vi och köpte en present åt Malin.
Sist for vi på Yamaha Center och där hittade vi en hjälm, i storlek XS så den köpte vi. Den är snygg och passade grymt bra, fast den ser så jävla stor ut, haha ...

Nu sitter jag och väntar på Kattis och Matilda, ska åka moppe med dem upp till Malin eftersom vi ska gratta henne!
Hade egentligen tänkt fara till Ella också och ta en promenad, men det verkligen öser ner ute så jag känner mig inte så taggad på det - tror inte Ella är så taggad på det heller, så det är nog okej :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bloggtävling på bloggen där du kan vinna det supersnygga pannbandet "Rock circle" från Fortis Et Liber. Var gärna med och tävla om detta superfina pannband! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingsinlägget: http://stockholmsjenna.myshowroom.se/bloggtavling-vinn-pannbandet-rock-circle-fran-fortis-et-liber/

2011-09-19 @ 23:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0