Bara för att ni ska få läsa något

Bara för att ni ska få läsa om något och för att jag har grymt tråkigt och ingen blogglust. Linnea skulle komma men hon kommer inte, fast malin ska komma tolv och stannar till två då våra föräldrar kommer hem. Najs dää!



1. Ditt namn? Agnes Lindberg

2. Ålder? Blir 15 i december

3. Vart bor du? Övik

4. Bor tillsammans med? Pappa, mamma, storebror & lillasyster.

5. Husdjur? 2 kaniner & 1 undulat

6. Färg på ditt hus? Rött

7. När är du född? 1996

8. Klass? 9:1

9. Vilket år tar/tog du studenten? 2015 tror jag

10. Något jobb? Nope. 

 

DAGENS

11. När gick du upp i morse? 08.00

12. När ska du sova? Jadu, typ två

13. Duschat idag? Nej

14. Kramat någon idag? Ja

15. Pussat någon idag? Nej

16. Vad har du ätit idag? Typ inget

17. Dagens klädsel? Jeans, t-shirt, halsduk

18. Dagens smink? Ögonbrynspenna och puder typ.

19. Dagens sötnos? haha, jaa 

20. Dagens roligaste? Jullan, haha ...

 

VEM

21. Har du många vänner? Det vet jag inte, inte som jag litar på. 

22. Hur många har du kysst? Jadu

23. Vem kramade du senast? Sandra

24. Hur många har du kramat? Men shit, ingen anin

25. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen

27. Har du pojk-/flickvän? Nej

28. Vem pratade du med i telefon senast? Malin & Matilda

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Från Nisse - Jaha ;)<3

 

BÄSTA

31. Film? Sagan Om Ringen typ

32. Låt? Många. Men nu nördar jag sönder Adele - Set fire to the rain

33. Mat? Ingen aning

34. Dryck? Coca cola ♥

35. Färg? Vetefan

37. Stad? Precis där jag är

38. Land? Palla välja

39. Ämne i skolan? NO om det är något kul och Matte när man fattar

40. Människa? Jullan, Lenore. 

 

 

SENASTE

41. Personen du tänkte på? De ni! 

42. Personen du kysste? Don't know

43. Gången du spydde? Oj, typ 2009? 

44. Gången du grät? Idag

45. Pizzan du åt? Eh

46. Gången du var i Göteborg? Aldrig varit där

47. Gången du var i Stockholm? På riktigt, så förra året

48. Gången du var supporter på en match? ehe? 

49. Gången du var hög? Nejtack

 

 

ANTAL

70. Personer du älskar? Min släkt och de få vänner jag litar på

71. Personer du hatar? Hatar nog ingen

72. Pojk-/flickvänner du haft? alltså typ ingen 100% seriös

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? haha, palla

74. Glassar du ätit på en dag? 1, gillar typ inte glass ens

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? 1, om den i somras räknas? 

76. Gånger du haft minnesluckor? Aldrig tro ja

77. Gånger du varit hög? Aldrig

78. Personer du saknar just nu? Många

79. Gånger ditt hjärta brustit? Någon gång

 

VEM:

80. Vill du kyssa nu? ♥ 

81. Ska du träffa imorgon? Hästarna, Mia. Också massa folk + konfagruppen!

82. Sjöng du senast för? Malin, på moppen tror jag :D

83. Hade du senast en msn-konversation med? har ikke varit inne på msn idag typ så

84. Spelade du tvspel med senast? Shit, har inte spelat på aslänge

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu?

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Deru

87. Förtjänar att dö? Ingen förtjänar väl att dö.

88. Är söt? Sandra såklart, ;) 

89. Vill du sova jämte inatt? ♥

 

VAD:

90. Gör dig glad? Min släkt, kompisarna & hästarna.

91. Gör dig ledsen? Falska personer .. 

92. Vill du helst göra nu? Vara med en

93. Önskar du att du slapp göra? Gå i skolan haha

94. Vill du ha nu? S Ö M N

95: Önskar du dig i födelsedagspresent? Pengar, ridgrejor, ny mobil osv. 

96. Längtar du till? hehe 

97. Tycker du om dina betyg? Åttans måste jag ju ta då, de är helt okej. 

98. Ångrar du i ditt liv? Några saker. 

99. Är det bästa som hänt dig? Mina underbara vänner

100. Hur mycket är klockan? 22.32


Kommentarer
Postat av: malin

hahah never say never!

vem är '<3' agnes? ;););)

2011-10-01 @ 02:25:31
URL: http://nalmi.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-sondag.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-10-02 @ 11:35:33
URL: http://laakinoiise.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh va roligt med listor!

Snälla ställ en fråga i min frågestund så får du får en länk :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0