Dag 08 – Ett pinsamt ögonblick

Haha, sådana finns det alltför många av! Men ska se om jag kommer på något, hm .. Ja, haha. När jag gick i sjuan också hade vi haft hemkunskap och jag var asförbannad på vår lärare för att hon klagade på att vi städat för dåligt (vilket vi inte hade, för det var typ skinande rent haha..) så när vi går ut från hemkunskapen så ställer jag mig och kokar av ilska och pratar med brudarna i klassen också sa jag typ massa elakt om henne och sen började jag härma henne och sen bah "hon är så jävla hemsk!" också kom hon ut precis då , haha! Också säger hon "Hehe, det är okej. Jag är van!" Jag bah, whaaat? Haha, det var så jäkla pinsamt men samtidigt nå jävulskt med kul! Liksom, jag är van. Haha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0