Dag 15 – Mina drömmar

Alltså? Det känns som det bara är samma och samma hela tiden, men aja.

Mina drömmar, hmm .. Får jag drömma hejvilt så önskar jag nog mest av allt i hela världen att jag slapp min jävla rädsla. Jag är nog världens fegaste person, jag är så himla rädd. Och jag önskar verkligen jag skulle slippa den.
Jag känner mig alltid iaktagen, jag är mörkrädd som bara den, jag tycker det är hemskt obehagligt att gå/cykla själv än om det är mitt på ljusa dagen. Jag vill helst inte vara själv hemma, då jag är rädd att det ska finnas någon i huset. När jag sover kan jag gripas av panik och ligga och kallsvettas. Det är riktigt obehagligt allt och jag vet inte varför det är så.
Nu vet jag att det inte är sånt de menade med mina drömmar, men får jag drömma så vill jag bli av med min rädsla ..
random old pic.

Kommentarer
Postat av: malin

känner exakt likadant, inte kul :oo

2011-09-11 @ 17:43:29
URL: http://nalmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0