Dags att göra om, göra bättre

Jag vill att ni ska veta att jag älskar att blogga men nu kommer jag inte ha lika mycket tid längre. Jag måste börja tänka om. Jag har alltid suttit mig vid datorn så fort jag kommit hem från skolan, och sedan varit i stallet alldeles för länge på kvällarna , och det är likamed en panikslagen jag som kommer på 1-2 dagar innan att jag har läxa. Visst, jag klarar det bra ändå, jag har lätt för att lära mig glosor osv. men jag måste ändå tänka om. För att jag ska kunna få ut så mycket så möjligt av min tid. Från och med nu kommer jag att plugga så fort jag kommer hem, sedan åker jag till Ella och när jag kommer hem så bloggar jag. Kanske att jag gör tidsinställda dagen innan som kommer upp nästa dag, men ändå. Hoppas ni förstår hur jag tänker! Jag vill hinna vara hos Ella så mycket som möjligt, och jag vill få bättre betyg än jag har. Dock så har jag ju inte dåliga, men jag kan bättre om jag prioriterar skolan och läxor. Får en rutin så jag hinner med hästen, träning, läxa, kompisar och allt som behövs för att jag ska vara nöjd och glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0