Fina flickan!

Hej på er!

Hoppas mitt förra inlägg inte förvirrade er alltför mycket, skrev det dessutom på mobilen och då går det inte att dela upp det i olika stycken eller byta rad så det blev lite ihoptryckt. Men hoppas det gick att läsa ändå :)

Skolan idag har varit bra chill, hade först HKK i 2h, bakade muffins och brandalarmet gick. Fast vi fick inte veta varför? Haha, fick iaf gå ut i kylan en stund sedan fick vi gå in och äta våra muffins ♥
Sedan hade vi musik, lunch och spanska. Också slöjd sist, håller på med eget arbete så jag ska göra två rosa handdukar som det ska stå "Ella" eller "Bea Sparky Favor" på, som jag kan ha i stallet. Vad tycker ni jag ska skriva på dem?

Åker till stallet ca. 18.30-19.00 och mockar och fixar i stallet. Sedan så ska jag hjälpa Julia ta in hästarna och sedan så ska vi rida en stund på planen! Hade tänkt pröva rida med nosgrimman idag, spänner den så löst det går så kanske hon inte bryr sig. Hoppas verkligen att det ska funka, då det är mycket snyggare med nosgrimman haha.
Ska rida igenom henne ordentligt idag, och den här gången ska jag det. Ska skritta fram i ca. 10, sedan trava henne i låg form och sedan ska vi ta och jobba med skänkelviknigar och sidvärtsrörelser hade jag tänkt. Blir bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0