Gårdagen hos hästarna.


For till stallet strax efter sex, var tänkt att jag skulle mocka och sedan skulle Miriam hjälpa mig ta in hästarna vid åtta. Skulle egentligen fixa det själv, men det blir så mörkt och jag är så jävulskt mörkrädd. Men det var så fint väder så Miriam skulle ta in dem runt tio, men hon skrev idag att de hade varit ute hela natten för de hade inte velat komma in.Men iaf, tog med kameran och gick upp till hästarna direkt för det var så fint ljus, men när jag väl började fota så hade solen typ gått ner .. Så bilderna blev ganska halvtaskiga. Sa bara hej till Ella och kliade lite, hon var inte så social idag så hon fick vara för sig själv helt enkelt. Sprang sedan ner till stallet och mockade åt alla fem, tog ca. 1h. Drygt, men skönt att vara igång igen.
På vardagarna får jag ta och göra så att jag far dit också mockar jag åt Ella och Conny, sedan så rider jag och hinner jag efter det så mockar jag resten! För jag vill hinna innan det blir mörkt helst.

Morfar hämtade mig strax efter åtta iaf, så duschade jag och sedan åt vi äppelkaka och chips. Myskväll med syster och mormor blev det!
Blir inget stall ikväll för jag behöver ju inte mocka och jag orkar inte fara dit, har massa läxa och sen så jobbar morfar till sex och mormor for nyss iväg och skulle jobba så de ska inte behöva skjutsa mig. De skjutsade så mycket igår, tar igen ridningen i veckan istället :)

Vill ni se mer bilder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0