Skola och stan, ingen Ella

Haha, jo jag suger! Nejmen Julia kunde inte rida med mig idag, och jag tycker det är så jobbigt att hämta Ella själv i hagen där, mer värt om man har någon med sig. SÅ jag väntar tills imorgon, och resten av veckan blir det nog ridning! Hade tänkt fara nu ikväll runt sju och hjälpa med mockning och ta in hästar och sedan mysa med sessan, men Miriam sa att hade stått ute sedan i Lördags så det behövdes inte.

Men iaf, efter skolan drog jag och Malin in till stan, hon köpte massa saker och jag köpte inget haha. Skulle äta på Subway, men vi hade långlunch idag så vi åt Pizza alltså var vi grymt mätt så vi delade på en baguette på UH också köpte vi gofika! Så nu är jag pank typ, inte billigt där nej.
Ska kanske gå ner och göra läxa? Måste bara kolla så jag kan engelskan till imorgon så kan jag slappa sedan. Måste snacka med Lenore om bloggen med så vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Lenore Berglund.

2011-09-13 @ 23:00:00
URL: http://hestflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0