Let's gooo

Hej på er! Kom hem från skolan för ca. 45 minuter sedan och ska snart gå och plugga, tänkte bara kolla datorn och blogga först så att det är klart. Imorgon har vi i alla fall vårat första nationella prov, Svenska. Känns sådär, är inte så nervös längre, bara göra sitt bästa så ordnar det sig!

Kommer upp ett inlägg senare ikväll/imorgon bitti om alla hästar i stallet också, en tjej frågade om jag kunde fixa det så det är såklart jag gör det! Dock hinner jag inte fixa det innan jag far till stallet ikväll så isf blir det när jag kommer hem, måste också kolla upp lite åldrar på hästarna så jag är helt hundra haha ;)

Nej, nu väntar engelskan, matten, spanskan och svenskan på mig. Vi hörs! 



Lea Michele - Get it right
Denna spelas helaaaa tiden just nu, just love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0