Snart får ni massa från 2011!

Ja, nu har jag äntligen sorterat alla mina bilder. Lagt in i mappar för år och månad osv.. Känns jäkligt skönt, lätt att hitta nu! Har även lagt in alla bilder/filmer från mobilen till datorn eftersom jag inte har minne kvar på mobilen, det tog sin lilla tid med tanke på att det var ca. 500 bilder & 90 filmer, haha!

Det var väldigt kul att gå igenom mobilen, hittade MASSA minnen som jag glömt bort. Massor av filmer från skolan, har någon från ÖOR, några från Alne och massa massa mer. Jättekul verkligen!! 
Så nu ska jag sätta mig och göra en summering av 2011, kommer nog upp senare ikväll :D



En gammal bild från 28 december 2009 på mig och världens mest saknade..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0