alltså herregud , hahah

hemma från stan nu, köpte ett linne, en t-shirt & någon tröja. Älskar texten på t-shirten! Ni får bilder senare typ, måste ladda kameran, samma med outfit ;)
oh herregud. Henny & jag var inne på Cubus också en som jobbar där bah, "hej" te mig också sa jag ju också hej sen hon bah "va fin du var då!" jag bah, "eeeeeeeeh?" också hon bah, "ja, du är en riktig cubusflicka idag!" AHAHA, jag höll på dö ......... Har liksom på mig byxor+en tröja från cubus om ni inte fattade det! ;-)
Sen när vi nästan var hemma vare någon idiot som körde om oss i kurvan typ, vi var fan asnära på att kroka. herregud, chock eller vad? Sen körde han typ 120 också och det är 50 på vår väg, men jååå bra jobbat dudeee :)))
nej, nu börjar det spåra ur så nu säger jag hejda. de ordnar sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0