Tack papi!

Äntligen har papi fixat spotify till mig, (vadå efter????) så nu sitter jag och dunkar Jay Smith - Mmmm.
Tror även att jag håller på att bli sjuk eller något, hade världens frossa tidigare, huvudet är bättre nu men ja. Jag får inte bli sjuk innan helgen, jag som ska hårdträna hästen imorgon & fredag typ.
Har fullt upp hela helgen typ och imorgon + fredag. Nu ska vi se ...
Torsdag: skola, rida P, hjälpa Erica med insläpp, dö i sängen.
Fredag: skola, rida P, hem & fixa mig, middag med familjen hos Malin
Lördag: slapp, fira morfar = middag & tårta, sen malin på kvällen med brudarna i klassen.
Söndag: har inplanerat att plugga och träna som fan, hade inte sån lust med det idag tack vare huvudet & frossan..
Hoppas ni får en slapp helg iaf, haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0