Ångest

Godmorgon!

Oj, klockan var halv 1 men ändå ;) iaf så har jag massa plugg att göra idag så uppdatering blir kanske inte så bra .. Ångest har jag iaf för att jag gjort ca. 1/4 av hemprovet som ska vara inne på onsdag?! Matten har jag inte pluggat och vi har prov på torsdag, engelskan har jag inte heller pluggat och det har vi prov på på tisdag & torsdag. Helvete alltså. Får nog nöja mig med ett G på hela jävla skiten .. Visst kanske det är bra, men jag nöjer mig inte med det. Har aldrig fått G på ett prov och jag har skyhöga förväntningar på mig själv. Dck får jag väl skylla mig själv den här gången.

Men som sagt, uppdatering blir dålig. Ska göra ett tidsinställt med filmen och ska försöka lägga in ett outfitinlägg innan vi åker och grattar maria! Mamma och jag ska även försöka hinna dansa Zumba :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0