Borta bra, men hemma bäst!

Hej hörni! Saknat mig? Hihi, jag har saknat att blogga som bara den iaf. Dock vet jag inte om det blir så bra just idag & i helgen då jag har lite att göra.

Arjeplog var bra. I måndags kom vi dit runt halv elva, åt lite kvällsfika sen gick vi och la oss vid halv tolv. Tisdag vaknade vi tio, åt frukost. Sen väntade jag på att Åsa skulle komma hem från jobbet för hon hade tagit med sig hunden, hon kom vid ett iaf så då blev det promenad och så. Onsdagen vaknade vi tio, åt frukost. Sen tog jag en promenad med Nemo. När Åsa kom från jobbet så för vi till Rapatjärn (?). Pimplade och grillade, la även ut ripa åt Nemo så han fick spåra. Torsdagen såg likadan ut på morgonen, när Åsa kom hem åt vi kräm och mjölk. Sen åkte vi till hennes jobb. Pappa & Mats tvättade bilarna, småbarna lekte, jag & Åsa gick med hunden och sedan fikde vi alla. Drog hem och på kvällen åkte vi till Arjeplogs Ridklubb och kollade när Linis hade ridlekis.
Jaou, det var ungefär min vecka! :)

Imorgon är det ju sista April, vad har alla inplanerat? För min del är allt klart för imorgon, måste bara välja kläder .. Malins familj & Antons familj ska komma iaf. Blir mat, raketer, brasa och massa kul. Ska bli askalas att träffa Anton, längesen! Ska kanske hitta på något på dagen med Julia, vi får se.
Söndag är det tävling på ÖOR, hoppning, så ska antagligen dit med Julia. Helgen kommer bli grym! :D

Ang. bilder & filmer från Arjeplog så kommer de så småningom, blev dock inte så mycket & bra som jag tänkt. Sorry guys :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0