Fullproppad helg

Hej hörni!

Bloggen har legat nere nu i helgen och jag kan helt ärligt säga att jag haft 0 tid till datorn. Fredag kväll drog jag iaf till sliperiet med Matilda, Kattis och Malin. Träffade några folk där också, så det var najss! Lördagen var minst sagt en fullproppad dag. Klev upp åtta, kvart över nio var jag hos Julia sen drog vi till Alne då det var vårstädning. Kom hem halv fyra, duschade och fixade mig. Tjugo över fem cyklade vi till Birgit och åt. Kom hem ca. halv åtta och då väntade jag på Malin sen cyklade vi till Kattis och jag kom inte hem förens ett. Gårdagen var bra, det var kul. Fast jag dog lite när vi såg filmen, fast ja. den var minst sagt krånglig?

Idag har jag iaf inte mycket inplanerat, sitter fortfarande framför tvn i pyjamas men det kan jag få unna mig idag. Ska iaf försöka dansa Zumba med mamma senare och även städa rummet men jag har ett x antal timmar kvar av dagen så det är lugnt än :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0