Igår & idag

Skulle ju som sagt berätta om igår! Var i stan med mamma från halv två till fem. Skulle ju som sagt köpa klänning vilket inte gick så bra .. Letade igenom alla affärer i stan men hittade ingen som föll mig i smaken, eller jo 2 stycken. Men den ena var för stor och det fanns ingen mindre storlek och den andra var genomskinlig där uppe så man såg bh:n, bah bra? Jaja, har iaf bestämt att jag ska ha klänningen jag hade i sexan om jag kan ha den. Den kostade ju trots allt 600/700:- och jag har bara använt den två gånger. Och den är verkligen skitsöt! :D
Men jag fick med mig 1 linne, 1 par jeansshorts och 1 kofta hem iaf. Så det var ju gött.
Drog till ÖOR direkt och stod i  Cafeterian till 7, sen hämtade vi Malin och drog till Sofia. Väl där såg vi hitta nemo och någon annan bra film. Det var askalas iaf.

Idag har jag som sagt krattat diket, suttit vid datorn, grattat Charlie och hjälpt mami med maten. Nu sitter jag och väntar på att talang  ska börja. Ha en trevlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0