Inte riktigt vetat

Hellu, godmorgon!

Hade inget att blogga om igår, eller jo. Men jag kände bara att jag inte orkade .. Mia, Stefan, Smilla, Ludde & Oliver kom iaf igår och åt här. Det var najs det. Smilla, jag & Ellen hade massa mys iaf, hon är så söt! :)

Snart ska jag packa. Hatar att packa, jag packar alltid för mycket... Aja, sen ska vi åka och hyra film och hämta min kamera och sen åker vi till mormor & morfar och äter där. Sen åker vi ju till Arjeplog, till mina kusiner. Vet inte riktigt om bloggningen kommer vara så bra där. Kommer inte ha datorn med mig för de har ju dator, men vet inte om jag kommer ha tid & ork. Isf får ni stå ut tills jag kommer här, då kommer bilder & filmer lova jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0