Sliperiet ikväll

Hellu!

Bra med er? Själv är det ganska rejält bra, tror jag. Igår var jag glad som fan, allt var så bra. Det kändes som vanligt igen, ni skulle bara veta glädjen jag hade inom mig!
Men nej, nog om det. Hann inte blogga så bra igår. Jag hann bara hem nästan, åt och sen for jag och kolla på Julias träning, sen hem till henne också åt vi fil och bulle. Efter en stund kom Emelie och hämtade oss också for vi till Alne. Sen när jag kom hem (strax efter 9) så vare duschen och sen gjorde jag mattediagnos och sedan sängen.

Iaf, idag har jag gjort 2 fakking prov. Engelska och Matte. Men jag tror det gick ganska bra, är nöjd för att inte pluggat mycket alls så jao. Ikväll blire sliperiet med Kattis, Matilda och Malin. Ska även träffa massa folk där så det kommer bli askalas :)




med inspiration från Jullaaaan, nejmen haha! Det är faktiskt asgott. Jag hatar fil och allt som har med det att göra men det här var riktigt gott och mätt blir man. Iaf - fil, banan & flingor. Typ ;)




Kommentarer
Postat av: julia

hahhaha as gott :D

2011-04-15 @ 21:53:22
URL: http://julialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0