Think I have to

... Har tänkt mycket på sistonde, jävligt mycket. Och ja, detta kommer bli klag/depp inlägg. Men det tycker jag man måste få ha, detta är ju trots allt om mtt liv. Och när man inte pratat med någon på flera månader känns det skönt att få skriva av sig lite.

Iaf, jag har tänkt. På mycket, på allt nästan. Men mest vad jag vill. Och massa annat. En annan sak jag tänk på är att .. jag inte skrattat av ren jävla lycka, ni vet sånt där riktigt skratt som håller sig i flera dagar. Ett sånt skratt man kommer ihåg. Jag har inte haft ett sånt på flera månader, helt seriöst. Det känns inte kul, jag förstår bara inte ..

Jag har tänkt på att sen Picca flyttade till Alne och jag praktiskt taget slutade vara på ÖOR så har jag tappat kontakten med flera stycken. Jag förstår inte det, måste jag vara på ÖOR 24/7 för att lyckas behålla alla jag lärt känna där? Fan, så ska det inte vara.

Det jag som sagt mest tänkt på är vad jag vill just nu. Och det är det svåraste beslut jag någonsin behövt ta, men jag tror det blir så. Jag tror jag lämnar det och gör en ny väg, med nya möjligheter. Än om det kommer förstöra mer, jag tror jag måste.



Kommentarer
Postat av: sofiaaa

Känner igen mig i texten lite!



Jag kände också att jag tappade kontakten med alla på öor när Katinka flyttade till Cape, jag kände mig utanför osv.

Och nu när Katinka flyttar kmr jag ju bara vara på öor, och även vara där fler ggr i veckan, jag känner mig lite smått nervös för känns som jag kmr vara utanför eftersom jag tappat kontakten med alla..



http://sofiaamariaa.blogspot.com/2010/12/skriver-av-mig-lite.html -inlägg där jag skrev om det, kolla gärna

2011-04-18 @ 19:03:28
URL: http://sofiaamariaa.blogspot.com
Postat av: malin

sv; just det jag skrev, det är aldrig rätt att snacka skit, men samtidigt vare inte det jag ville komma fram till med texten, utan om att folk klagar på hur folk ser ut, hur dom är födda att se ut.

2011-04-18 @ 19:40:14
URL: http://nalmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0