4 saker ni inte visste om mig!

1. Jag älskar äpplen.
Jag är helt galen i röda äpplen. Kunde jag skulle jag äta säkert fyra/fem stycken på rad!
Det låter kanske lite dumt men jag lovar er. Och det är inte bara äpplen ..
Älskar den mesta frukten och kan äta hur mycket som helst.

2. Jag hatar att sova ensam.
Något av det värsta som finns faktiskt. Det är kallt och inte mysigt alls ..
Sen hatar jag att vakna på natten helt ensam, vågar typ inte blunda för jag är livrädd så då
ligger jag typ och kallsvettas, ehe. Usch.

3. Jag älskar att äta.
Haha. Inte som det låter faktiskt. Utan jag älskar att fara ut och äta, äta på hotell, bli bortbjuden på mat,
bjuda hem folk osv. Hur mysigt är inte det? Få äta go'mat och vara med massa trevligt folk! Det är något av det bästa jag vet. Har fått det från mormor kan jag säga, vi sitter alltid och drömmer oss bort om hotellfrukost och åhhhhh...

4. Jag tycker att jag är tjock.
Jag vet att jag inte är tjock, men jag tycker det ändå. Visst låter det dumt? Men jag är hur besatt som helst av min vikt, vill typ gå ned än fast jag inte behöver. Sen börjar jag träna, men jag vill ha snabba resultat och då blir jag arg då inget händer också slutar jag träna. Haha! Men så ska det inte bli med friskis, inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0