Lite om livet

Jag har sju skoldagar kvar - imorgon, tisdag onsdag fredag v.21, måndag tisdag onsdag v.22.
Nästa helg konfirmerar jag mig, presenter wohoo.
På söndag ska jag på gudstjänst, KU och klippa mig.
I helgen måste jag plugga jävel.
Senast näsra torsdag måste jag ha lämnat in 2 bokresencioner.
Onsdag v.22 har vi matteprov.
Imorgon har vi diagnos.
Nästa onsdag ska vi göra klart noarbetet, som vi förövrig jobbat med TVÅ gånger ....
Piccabbo är jävligt halt och jag är jävligt orolig och rädd.
På fredag ska jag på thaibufè med familjen, malins familj & kanske fler?
Den 5 juni far jag till Rhodos.

Just i detta ögonblick känns inget av det särskilt kul. Jag är så jäkla less.

'varför kom du tillbaka? Det gör så jävla ont, hade nyss glömt dig. Satan, jag får inte göra såhär .. '



jag älskar dig obeskrivligt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0