värd mattelektion, jååå



Hej! Hann inte blogga igår, eller jo jag hann och jag tänkte men det finns inte något att intressant för er att veta på onsdagar, är på skolan sen stallet hela kvällen. Och vill ni läsa om det så får ni ju gärna kika in här.

Iaf , idag slutade vi 11.15. Olivia, jag och Henny cyklade hem till mig och Olivia och jag PROade och cyklade utan händer hur myche som helst, fan va bra vi är. Vi gjorde iaf pannkakor. Fan vad fail alltså. Henny och jag läser på receptet och upptäcker att "fan, det bli bara 10 pannkakor" så då skulle vi göra dubbelsats. Sagt och gjort, vi använde massa mjölk och ägg och gud vet vad. Sen en timma senare när alla pannkakor är klara och vi sätter oss för att äta så blir vi proppmätta efter cirka 2 pannkakor var. Alltså haha, vafan tänker vi med?

Snart kommer papi hem, halv fyra ska vi hämta Emil också far vi och fixar pass. Efter det ska jag till optikern och sen ska vi fara och äta tror jag. Ska försöka träna när vi kommer hem också.

Och jag vet att ni digga bilderna. Malin och jag hade tråkigt på matten. Ett ord - problemlösning. Ni förstår nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0