11 timmars sömn!

Hellu! Sov 11 timmar inatt så jag är ganska utvilad. Dock har jag lite bråttom nu, måste fixa mig för halv ett tar mamma och jag bussen till stan. Ska köpa en klänning till  konfan & lite sommarkläder till Rhodos.
Ska även stå i cafeterian på ÖOR ikväll, så uppdatering blir nog inte den bästa.

Vad ska alla göra på lovet? Själv har jag hela lovet uppbokat nästan.
Fredag - Kratta diket.
Lördag - Mormor & morfar kommer och äter.
Söndag - Packa. Mia m familj kommer och äter.
Måndag - Äta hos mormor & sen drar jag, pappa & Ellen upp till Arjelplog.
Tisdag till Fredag - Arjeplog = Hundvakt.
Lördag - Sista april. Anton m familj kommer hit, askalas. Längtar redan!



vovvaaaas. Kommer bli massa film/bilder på vovvas nästa vecka. Underbart! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0