halv fem vare ja

Klev upp halv fem imorse, kvart över fem satt vi i lastbilen på väg mot coop. Sen fixade vi där och efter det for vi till massa andra affärer, for till firman och märkte, fikade, märkte mer sen lasta vi allt på lastbilen. Efter det for vi på Hemköp och Extra, köpte även sallad på Hemköp som vi åt när vi kom hem. Jäkligt snabb var vi också, var hemma 1! Imorgon blir det upp samma tid tror jag, fara på Willys, Kvantum och Coop troja. Sen Husum och Nordmaling. Efter det släpper pappa antagligen av mig i stan också ska Julia och jag på stan kanske, sen tar vi bussen till Alne :)
Nu ska jag kolla lite mer på datorn sen äta och dra mig mot stallet för att ha teori!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0