Slutade 13.10 :D

Haha, jao. Dagen började med engelska, jag & malin skule göra prov eftersom vi var borta då. Men vi hade vikarie idag (Kalle!!!!!) så vi behövde inte, hihi gr8. Sen spanska då vi fick sitta vid datorn. So, fast då prata fältarna om någon himla mentorsak, fick sluta typ 20 minuter tidigare. Lunch. Svenska, hade vikarie (Kalle igen!) så vi var nere i biblioteket och lånade böcker och Kalle prata om jakt. Sen fick vi sluta för vi hade hål och efter det bild men Ingrid var borta. Grym dag! Och Kalle, herregud säger jag bara. Alltid lika kul att ha han kan man ju säga.
Ja, jag har iaf gjort sista på biologin nu, ska snart göra klart matten. Sen ska jag äta och sen blir det ÖOR, vi hörs ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0