Tänker inte låta dig passera min väg igen.

detta är sista gången jag sätter mig ner och skriver pga dig,
detta är sista gången du får se hur förbannad jag är,
detta är sista gången jag visar att precis här slutar det.

du ska inte få passera min väg igen, aldrig
jag har sagt mitt, och nu är det över
säg vad du vill om mig, men du vet inget
säg att jag är falsk, säg att du känner mig,
säg att du vet att jag bryr mig, säg vad
du vill - jag tänker inte ta åt mig längre,
för inget är sant.
från och med idag är du helt ute, totalt.
jag vet vad jag sagt och jag står för det,
helt och hållet, jag ångrar inte ett ord.

jag raderar dig från telefonen,
samtidigt som jag raderar dig från mig själv.
jag slänger all skit och allt elakt du sagt,
allt slänger jag.
säg att jag är okänslig, säg vad du vill.
men jag vet vad jag vill nu, och den vägen ska jag ta.
du ska inte få passera den och stoppa upp mig igen.
jag kör mitt eget rejs, utan dig.
såklart gör det ont, jag har gått och grubblat på
det här så länge, men nu har jag fattat mitt beslut.
och det känns rätt.

jag raderar dig från telefonen,
samtidigt som jag raderar dig från mig själv.



Kommentarer
Postat av: matilda

den jag tror det handlar om? kör hårt vännen , jag finns <3

2011-02-16 @ 22:29:56
URL: http://konjis.blogg.se/
Postat av: agnes

ohja. jag vet <3

2011-02-17 @ 21:44:38
URL: http://equiiss.blogg.se/onlyme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0