Hundhundhund

Gahhhh, jag är så himla taggad på att ha hund nu. Ge mig nu, eller nej, låt mig få köpa en. Skulle mamma, emil och ellens allergi försvinna nu skulle jag spara pengar som en galning och köpa en på direkten. Att ha en egen hund har varit min dröm sen jag kunde prata, mina förstå ord var typ jag vill ha en hund. Nej men, haha skämt åsido.. Jag älskar hundar. Visst vill jag ha en häst, men jag tror inte jag är helt redo för det än plus att det är alldeles för mycket pengar, så därför fokuserar jag mer på en hund nu. Men jag måste vänta tills jag flyttar hemifrån och hur jäkla lång tid är inte det kvar?! åh :(

Sen säger mami att jag inte skulle klara det och bara glömma, inte orka gå ut på morgon och vintern ... Men fan heller, har jag en hund ska jag ta hand om den för mycket!!



Den här bebun skulle ju inte vara helt fel att ha, älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0