Dåligt självförtroende.

Började tänka väldigt mycket på mitt självförtroende idag på sista lektionen. Och det här kommer bli väldigt rörigt och det kan låta väldigt fel, men jag måste bara skriva ut det.
De som känner mig har nog ofta hört saker från mig som tex. Jag vågar inte. Jag kan inte. Jag vill inte. Jag är rädd. När jag säger så om vissa saker kan folk reagera jävligt negativt och tycka att jag är feg osv. Vad de inte tänker på då är att det har inget med att göra att jag är rädd, det är bara något jag säger. Allt hänger på mitt självförtroende. Jag tror att folk ska skratta ut mig, komma med kommentarer som "fan vad dålig du är!" osv. Därför blir jag jävligt förbannad då folk säger att jag är sååååå mesig, för det trycker verkligen ner mig på botten.
Hahah, fint fluminlägg. ;-)

Jag är så less på dig.
Förstår inte hur jag står ut.
Kan du bara lägga av med dina jävla kommentarer?






Kommentarer
Postat av: evelina

agnes? <3

2011-03-18 @ 17:53:05
URL: http://evestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0