Klimpfjäll dag 2

Hej hörni!

Idag är andra dagen här men första dagen vi gav oss ut riktigt. For iväg ungefär 7 km och hittade ett ställe vi kunde vara på. Väl där åkte vi madrass, grillade, solade, åkte bob bakom skotern, åkte bob ner för fjället och bara åkte skoter. Så himla härligt! Fjäll runt oss och guu vad fint det var, ni där hemma - det är okej att vara avis nu, för faaan det borde ni!
Haha, nejmen det är verkligen hur fint som helst. Och film på när vi åkte bob utför fjället kommer, dock syns det inge bra och det ser ut att gå hur sakta som helst men gud så snabbt det gick egentligen ;)
Iaf så ska jag filma massa och klippa ihop en film som ni får på söndag/måndag. Idag orkar jag inte ladda in bildder för jag orkar inte hämta kabeln, kommer imorgon.
Hare bra, puss! :D




Kommentarer
Postat av: rebecka med curry

nej nå fan är jag inte avensjuk när man ha en klass som är cp så man börja skratta så man knappt kan sitta upp, ni missade verkligen en kul musik lektion idag vi skrev världens finaste låt tillsammans :D haha nej men ni ha de säker bättre där :)

2011-03-28 @ 22:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0