sorry guys!

Jag är ledsen, ärligt. Har verkligen velat skriva och jag sa ju att det skulle bli bättre nu när jag var i fjälls, men nej tydligen inte .. Har helt enkelt inte haft tid att sitta här. Har kommit hem runt 5-6 varje dag, ätit, läxa, dukat, gjort mat och ja. Sen har jag inte orkat då internet är såhääääääääääär segt. Så ja, dålig ursäkt men. :(
Liten uppdatering iaf, hm .. I tisdags for vi till Ransarn och fiskade, ca. 3 mil dit, över fjället och massa. Frös ihjäl dit och hem. Iaf så fiskade vi och mamma fick 1 fisk och Carina 2.
Igår for vi till samma ställe som i måndags, fast på andra sidan kullen typ. Vi åkte upp på fjället och kollade, grillade och ja, hade härligt. Malin och jag körde skoter också, eller jag körde typ tre meter men haha ...
Idag for vi till någon sjö och fiskade igen, ellen och filippa fick någon ful, äcklig, ormfisk och mamma en normal? Malin och jag åkte madrass bakom skotern, satan va kul de var! Hahah, vi dog ju inte ens.

Bilder någon annan dag med tanke på det sega internetet , så ni får stå ut med bildlösa inlägg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0