3 veckor kvar igår!

Igår var det exakt tre veckor kvar tills Rhodos! Innan dess känns det som att mycket ska hinnas ..

I skolan ska jag hinna lämna in tre bokresencioner, göra ett kapitell i matten och ha prov, redovisa 2 saker på NOn som vi knappt börjat med, även redovisa på engelska (tror jag) med något vi knappt börjat med. Vi ska även till Umeå den 23 Maj och göra massa kul!

Nu är det även bara 2 konfaträffar kvar, denna onsdag och nästa, nästa vecka konfirmerar jag mig också hela helgen. Komma bli asbra, och vår grupp komma äga sönder.

Jag måste hinna köpa mer sommarkläder tror jag och nästa vecka får jag min systemkamera!!!

Snart är allt plugg klart, gud vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0