Egentliga anledningen

Jag ljög. Jag orkar inte blogga här för att ... Jag har för mycket tankar i huvudet. Hästbloggen kan jag fejka, eller vara glad på riktigt för att jag varit hos Picca. Men jag klarar inte det här längre. Orkar inte fejka. Orkar inte le när jag inte vill. Orkar inte skratta när jag inte vill. Orkar inte berätta saker för folk längre, de lyssnar ändå inte.
Helt ärligt vet jag inte vad jag gjort fel. Varför lyssnar inte folk? Så fort jag klämmer ut ett ynka ord. Jag lyssnar på er. Det är iaf så det känns. Jag har bara ingen lust att sitta och låtsas. Jag vill inte att detta ska bli en deppplats där jag bara klagar 24/7 och därför lämnar jag er för ett tag. Som sagt kommer det inlägg ibland, när jag känner för't så fortsätt kika in.

" Vågar inte komma nära, känner mig så hjälplös runt er.
Vet inte hur jag ska bete mig, ska jag skratta eller gråta?
Less på att fejka skratten. Less.

All of these feelings inside. "

avreagering, hejdå

Kommentarer
Postat av: evelina

agnes <3<3

2011-05-10 @ 19:27:28
URL: http://evestrandberg.blogg.se/
Postat av: Tess

Finns<3

2011-05-11 @ 19:10:51
URL: http://klewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0