Ååh, ♥

Ibland blir man bara riktigt förjävla glad! Usch vad jag älskar den där hästen , underbart stavas det.
Red ju iaf igår. Kom dit vid två så då mockade jag lite snabbt och fixade vatten och kvällshöet. Hämtade sedan in hästen och tog av täckena. Borstade och så lite snabbt, satte på benskydd och tränsade också gick vi in till ridhuset. Gick runt lite där och satt upp sådär fint, så som bara jag kan, ehhe ... Iaf, så fort jag kortade tyglarna gick han bara där, han var så himla fin. Sen kom de härligaste, personalen hade harvat så de skulle stänga dörarna som går ut från ridhuset och det tog typ 5 minuter och hur tjock dimma som helst flöt in så då travade vi runt i dimman. Hur mysigt var inte det liksom?
Han var iaf underbar den första halvtimmen, fin form och så, bra framåtbjudning och ja allt. Sen andra halvtimmen var han så dryg, det orkar jag inte skriva om. Nöjd är jag och det är huvudsaken!


fin skärpa och så, häha .. söt är han iaf!

Men hörni, ska göra lite tidsinställda inlägg, så ni får kika in senare. Kommer videos, kanske någon text osv. :)

/equiiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0