Fullsmockad dag!

Haha, jo. Dagen har varit helt fullsmockad! Vaknade 08.37 (vaknade 08.38 igår, haha så fult.) Brukar aldrig vakna vid den här tiden, fast jag tror jag vet varför jag gör det nu men det går isf över efter helgen. Nej, nog om det. Jag vaknade och tog en alvedon och ett äpple och la mig i soffan och såg på tv tills resten av familjen vaknade runt 10. Då gjorde jag frukost och såg Gilmore Girls. Runt halv tolv ropade mamma på mig så då slängde jag på mig kläder, borstade tänderna också gick jag ut och trimma och tvätta stolar. Sedan fixade jag fika åt mamma, mig och syster och det behövdes verkligen för ingen av oss var på särskilt trevligt humör, haha ... Sen plockade jag undan och plockade i och ur diskmaskinen och efter det tog jag in tvätt och hängde ut ny. Gick sen upp och såg på något avsnitt av Gilmore Girls men syster kom efter ett tag så då gick vi ner och spela Wii som hon fick igår. Sen vare mat och efter det drog jag till mormor och bakade muffins med polly i, hur gott som helst! Cyklade hem igen, gjorde kaffe åt mami och bjöd på muffins. Gud så duktig jag varit idag va? ;)

Det här var ju ett sjukt intressant inlägg känner jag .. Men över till andra saker: headern och designen.
Jag lessnar ju på saker hur snabbt som helst än hur snyggt det är så jag ska fixa en ny. Men eftersom det är lite överraskningar på G så kan jag inte göra om än. Egentligen borde jag inte göra om den förens efter sommaren eftersom att aa ..


Kommentarer
Postat av: Josefine

När ska du fortsätta med Hästarna i mitt liv? :)

2011-06-23 @ 11:35:05
URL: http://josefinegidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0