Granit 3 maj

Hade helt glömt bort att jag skulle skriva om i tisdags!

Jag och Josse bytte så jag fick Granit, ni ska bara veta hur taggad jag blev - lilla plutten. Har inte gått bra att rida honom sen i November, sen har jag kanppt ridit han sen dess heller .. Så glad blev jag, fast jag förväntade mig inte mycket av honom men herregud vad underbar han var! Vi red ut och klättrade litegranna. Och plutten har blivit så himla mjuk och fin. Han var riktigt lugn och lyssnade bra. Prövade massa öka/minska trav och när vi ökade då ni. Haha, han sprang på där i sitt knäppa tempo. (som jag kan skriva om då han kommer med som 4/5 av hästarna i mitt liv!) Och när vi galopperade gjorde jag massa öka och minska och gud vad duktig han var, så himla stolt över honom!



Jag ångrar att jag inte satsade på dig, älskling♥

Kommentarer
Postat av: Emma Westling

Jaadu han är bäst :D

2011-06-25 @ 13:11:38
URL: http://emmisenw.blogg.se/emmagranit
Postat av: kirsthi

Han är super rolig håller med vill ha han sen han gjorde illa sig!:( förska gånngen hatade jag han men sen var han super rolig!!!

2011-11-08 @ 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0