Home sweet home!

Hej på er, har ni haft en trevlig helg? Själv har jag haft en grymt rolig helg. Precis som vi trodde så var det Åre vi for på och bodde på hotell - Holiday Club förstår ni. Fett härligt! 
Vi åkte från Själevad ca. 14.00 och var på hotellet runt 19.00 tror jag dock kändes det inte som att vi åkte i fem timmar - kanske pga. gött sällskap i bussen ;)

På fredagkvällen/natten satt vi ute i lobbyn typ hela kvällen och snacka osv. På lördagen badade vi i någon timma, sen chilla vi jävel och på kvällen dog alla efter andakten så det var inte så kul men .. Efter tolv (?) gick vi ut en sväng och sedan när vi kom tillbaka busa vi lite, natthumor förstår ni!

Somnade runt fyra igår och klev upp halv nio, helt sluuut .. Ska gå och packa upp och duscha nu, sedan ser i vad jag gör. Vi hörs imorgon iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Mysan

Superfiin header! :D



Kolla gärna in min blogg och följ på bloglovin?

En kommentar skulle inte heller sitta fel ;)

2011-11-13 @ 20:48:20
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0