Lördagen den åttonde i tionde

Hej på er! Förlåt för att uppdatering inte vart den bästa men jag har haft fullt upp. Satt inte ens vid datorn i torsdags och bara en snabbis igår..
Det blev ingen ridning i torsdags, Mia red på morgonen och jag vann en hockeybiljett så jag for dit med Linnea och Carro. Trevligt det med!

Och igår så kom jag hem och packade osv, sedan skjutsade morfar mig till Själevad så tog jag bussen därifrån till Bredbyn. Sedan hämtade farfar mig också åkte jag till dem och åt, kolla på datorn och sedan vid halv åtta gick jag till Nisse och kom inte hem förens tolv, så ja :)



Var bara tvungen! Bild från 1999. Pappa, morfar, jag och mamma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0