Thanksss.

Så grymt bra kväll igår! Först kom ju Malin och då åt vi popcorn och spelade Bomb it (haha..) sedan kollade vi på höstbilderna Malin tog på mig tidigare på dagen. Åtta kom Rebecka, då kolla vi på världens grymmaste video haha! Sedan for vi till Kattis och sedan vidare till Ica. Köpte dricka, B&J och när vi kom hem till mig så stängde vi in oss på mitt rum och pratade till kvart i tre! Helt sjukt vad tiden gick fort, men härligt var det. Ni är bra grym ni flickor, tack för kvällen! ♥


Foto: Malin Häggström. Vill ni se fler?

Kommentarer
Postat av: malin

"¤&¤##¤%/¤ ÖAHHAHÖH aaaaih

haha jag dööör.. älska <3



men ja, ni är grymma!



ps. jag ska redigera bilderna också, men först måste jag ha min kamera.. haha jag glömde den..

2011-10-15 @ 14:27:01
URL: http://nalmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0