Godmorgon!

Godmorgon på er! Jag klev dock upp klockan 10.00, galet skönt att ÄNTLIGEEN få sova ut, har inte gjort det på ett bra tag känns det som. Jag ska fixa mig nu och hämta in mina kläder och sedan drar jag ut till stallet, -24 grader ut - taggad? Njaa.. Jag är galet taggad på att rida egentligen men vet inte om jag ska upp och rida när det är så kallt eller om jag ska träna lite från marken bara... Jaja, ska ladda lillakameran nu iaf så får ni film/bilder senare!
Hoppas att hästen är snäll att ta in från hagen idag, har INTE lust att bråka när det är så kallt ute haha! 

Ska fixa ett inlägg om gårdagen/ikväll som kommer upp när jag är i stallet, puss på er! (: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0