Hästarna på ranchen.

Talk Connection
"Conny"

Conny är en quartervalack född 1993, alltså 19 år. Ägs av Miriam, eller Mats, är inte riktigt hundra på det där! 
Han är en supergo' häst i alla fall, lugn och otrooooligt snäll. Dock världens Ellalover, som ni kanske märkt, vilket kan vara drygt ibland men han är underbar ändå. 

Matrix

Matrix är en arab(?) född 2000, så han är alltså 12 år. Han ägs av Julia som jag brukar rida med och hon har även fött upp honom om jag inte är helt ute och cyklar. 
Denna kille är en riktigt go' häst, dock lite småsur ibland men det får man ju vara ;) 
Vet inte riktigt vad jag ska säga om honom, men där fick ni veta det viktigaste i alla fall. 

Vallmar
"Valle" 

Valle är en nordsvensk som är född 1984, alltså hela 28 år, han har varit i Mias ägo i 16 år tror jag! 
Han är världens goaste häst, helt ärligt så är han den snällaste häst jag någonsin träffat, haha. 
Just nu är han pensionär och rids nästan aldrig vilket han trivs bra med. (: 

Bea Sparky Favor
"Ella" 

Sist OCH minst har vi då vår lilla prinsessa Ella, enda flickan i stallet men hon är tuff ändå! Skräcken... Haha, nejdå, bara ibland ;) 
Ella vet ni ju det mesta om men hon är ju i alla fall ett quartersto född 2003, alltså 9 år. 

Är det något mer ni vill veta om eller se i stallet? Kommentera då så ser vi vad jag kan göra!

Kommentarer
Postat av: Bea

Sist och minst?!

2012-02-07 @ 18:38:58
URL: http://beabystrom.blogg.se/
Postat av: Bea

menar du inte sist men inte minst? Hon är väl inte lägre än 1.47?

2012-02-07 @ 19:02:32
URL: http://beabystrom.blogg.se/
Postat av: Bea

ok, beror alltså på definitionen. Jag hade för mig att han var ponnystorlek... ca 1.47-1.48, hur hög är ella då?

2012-02-07 @ 20:48:42
URL: http://beabystrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jätte trevligt inlägg att läsa :) Tack för att du uppfyllde min önskan ;)

2012-02-07 @ 21:10:47
URL: http://emelievidberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0