Help, tack!

Gick nyss in på Hööks hemsida och kollade lite och såg att de sålde discogrimmorna för bara 22kr! Jag har ju en brun men den är ganska ful nu eftersom Ella använder den i hagen, sedan har jag velat köpa en ny också - bara för att de är så snygga! Dock vet jag inte vilken färg jag ska köpa isf, röd, blå eller ljusrosa? Hjäl mig tack! (;


Sedan så funderar jag ju på att skaffa ett ländtäcke också, men jag vet inte riktigt. Ella går ju utan täcke, men det känns som om att det ändå är bra att ha ett ländtäcke när man rider..? Eller när man typ skrittar fram/rider ut när det är kallt/regningt.. Vad tyck ni? Jag kan inte riktigt bestämma mig om det där.. 

Ifall det blir köp så blir det nog detta jag köper, då det bara kostar 199:-. Måste dock bestämma mig ganska snart, eftersom det är frakfritt fram tills 22/2. (; 


Ska räkna pengarna och se vad jag har råd med, måste ju spara till sommaren också!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Om man kolla på det finstilta om Discogrimmorna så är det bara de grå som går för 22 kr (de är även slut) De andra färgerna går för 89 kr (ordinarie. Bara så du vet det!

2012-02-12 @ 00:41:38
URL: http://beabystrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Själv tycker jag att det alltid är bra att ha ett ländtäcke i lager. Det är iaf min åsikt :)

2012-02-12 @ 09:45:41
URL: http://emelievidberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0